Kdykoli uložíte.
Kdykoli vyzvednete. Bez limitů.
Pronájem bezpečnostní schránky vyřídíte osobně na pobočce, nebo online. Pokud si účet založíte online, klíče a bezpečnostní kartu si u nás vyzvednete při své první návštěvě. Podepíšete potřebné dokumenty, ukážeme vám, jak to funguje, a tím celý proces končí. Další návštěvy už jsou ve vaší režii.
Systém výdeje bezpečnostních schránek je plně robotický, díky tomu můžete přijet naprosto kdykoli. Pobočka SafeBoxes se nachází v Brně na Londýnském náměstí, kam autem sjedete z dálnice nebo pohodlně přijedete MHD. Trezor funguje 24 hodin denně, 365 dní v roce.
Každá schránka je chráněná kombinací bezpečnostních prvků, jenž vlastní a zná pouze její uživatel. Pro vstup do výdejové místnosti se identifikujete pomocí karty. Uvnitř zadáte na terminálu PIN, otisk prstu a odemknete schránku klíčem. Trvalý dohled zajistí služba vzdálené SMS kontroly. V případě manipulace se schránkou obdržíte systémovou notifikaci.
Systém splňuje nejnáročnější bezpečnostní požadavky, navíc je propojený s pultem centralizované ochrany Policie České republiky. Spolehnout se můžete také na přítomnost fyzické ostrahy, která je na místě nepřetržitě v každou denní i noční hodinu.
Úschova majetku v bankovním trezoru není skutečně anonymní. Banky mají oznamovací povinnost vůči registru ČNB, kam nahlíží exekutoři a policie. Pokud si pronajmete bezpečnostní schránku v bance, všichni o tom budou vědět. V SafeBoxes však zůstanete v anonymitě, protože ohlašovací povinnost se na nás nevztahuje. Informace o vlastnících schránek nikomu neposkytujeme.
Přijďte na pobočku i s obchodním partnerem. V SafeBoxes se nachází chráněná jednací místnost s možností drobného občerstvení, kde můžete vyřídit vše potřebné. Svůj majetek nikam převážet nemusíte.
Klientům nabízíme možnost pronájmu doprovodu pro cestu
do trezoru nebo z trezoru.
Přestaňte se o své cennosti bát.
Vyzkoušejte Safeboxes.